• Gratis verzending vanaf €100, daaronder €4,99
  • Voor 12u besteld, dezelfde werkdag verstuurd
  • Cadeautje bij je bestelling

9,6 door 1.900+ klanten (beoordelingen)

[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”4.16″ global_colors_info=”{}”][et_pb_row admin_label=”row” _builder_version=”4.16″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.16″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”4.16″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”]

Dyona – klachtenafhandeling

Hoge kwaliteit van de artikelen is voor ons ontzettend belangrijk. Mocht je toch niet tevreden zijn over de geleverde artikelen of over de service, maak de klacht dan kenbaar door te mailen naar shop@dyona.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

De waardering van www.dyona.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.6/10 gebaseerd op 1976 reviews.