Verzending
Dyona verzendt pakketten naar Nederland en België met PostNL. Voor iedere bestelling ontvang je een track en trace code van PostNL – MyParcel. Hiermee kun je jouw pakketje en het verwachte aflevermoment goed volgen.
Levertijd
- Bestellingen gedaan op werkdagen voor 12.00u, worden dezelfde dag verzonden. Bestellingen na dit tijdstip worden de dag erop verzonden.
- PostNL bezorgt pakketten doorgaans de volgende werkdag en uiterlijk binnen 2 werkdagen binnen Nederland en 3 werdagen voor België. Voor brievenbuspakjes geldt hetzelfde, echter bezorgt PostNL deze niet op maandagen. Helaas heeft Dyona geen invloed op de leverkwaliteit van PostNL.
- Mocht er voor je gevoel iets mis gaan met de bezorging en wacht je al langer dan 3 werkdagen op je pakketje? Stuur dan een e-mail naar shop@dyona.nl met vermelding van je ordernummer.
- In de piekperiode (rond Black Friday tot aan de kerst) is de ervaring dat vertragingen bij PostNL vaker voorkomen. Houd hier dus rekening mee en bestel tijdig.
Verzendkosten: gratis boven €100 (Nederland en België)
- Nederland: De bijdrage voor verzending is €4,99 binnen Nederland. In het magazijn wordt bepaald of iets met een brievenbuspakketje of als pakket verstuurd kan worden. In beide gevallen ontvang je een track&trace code. Verzending binnen Nederland boven €100,00 is gratis. Dit wordt automatisch zichtbaar in je winkelmandje.
- België: Wij rekenen €7,99 voor verzending naar België. Bestellingen naar België worden altijd als pakket verstuurd. Je ontvangt een track en trace code waarmee je het pakket en het verwachte aflevermoment kunt volgen. Verzending naar België boven €100,00 is gratis.
- NB. Digitale producten (bv. meditaties en kaartjes voor events) tellen helaas niet mee voor het bedrag van gratis verzenden. Met andere woorden, de som van de fysieke producten moet boven het drempelbedrag komen om in aanmerking te komen voor gratis verzending.
Afhalen in Den Haag
- Het afhalen van bestellingen in Den Haag is alleen bij hoge uitzondering mogelijk, bv. voor grote, zware artikelen die niet verzonden kunnen worden. Hiervoor plannen we graag een afspraak met je in. De producten waarvoor dit geldt hebben een vermelding in de productomschrijving hiervoor.
Retourneren
Retourproces
Mocht er onverwacht iets mis zijn gegaan met je bestelling, omdat je een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen, laat het ons dan weten. Samen zorgen we voor een passende oplossing.
- Stuur uiterlijk 2 werkdagen na ontvangst een e-mail naar shop@dyona.nl.
- Vermeld in de mail het bestelnummer, wat er mis is met de bestelling en jouw contactgegevens.
- Stuur ook altijd duidelijke foto’s mee, zodat gelijk zichtbaar is wat het probleem is.
Wanneer je een ontvangen artikel niet wilt houden, dien je binnen 14 dagen contact op te nemen met Dyona.
- Stuur e-mail te sturen naar shop@dyona.nl.
- Vermeld in de mail dat het om een retour gaat, het bestelnummer en jouw contactgegevens.
- Wacht met het opsturen van het artikel tot je een reactie hebt ontvangen.
- Wanneer de retour is goedgekeurd sturen we jou een retourlabel.
- Verpak het artikel goed en stevig en stuur het dan terug.
De verzendkosten en het verzendrisico voor retourzendingen zijn voor rekening van de klant. De kosten voor het retourlabel worden in mindering gebracht op het retourbedrag. Deze kunnen hoger liggen dan de verzendkosten die je normaal betaalt bij Dyona. Als de zending onvoldoende gefrankeerd is of beschadigd aankomt brengen wij dit in rekening.
Terugbetaling
Als de retour in goede orde is ontvangen en het artikel in goede staat verkeert, wordt het retourbedrag binnen 7 dagen na ontvangst teruggestort.
Uitgesloten van retourneren
Afgeprijsde artikelen, mystery boxes, adventskalenders, digitale producten (zoals meditaties, kaartjes voor events en e-books) en op maat gemaakte bestellingen kunnen helaas niet geretourneerd worden.
Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen? Kijk dan ook eens bij de veelgestelde vragen.