Verzending & retourneren

 

Verzending

Dyona verzendt pakketten naar Nederland en België in samenwerking met Fietskoeriers. Voor iedere bestelling ontvang je een track en trace code van Fietskoeriers. Hiermee kun je jouw pakketje en het verwachte aflevermoment goed volgen.

 

Levertijd

De pakketten van Dyona worden op maandag, woensdag en vrijdag verzonden. Doorgaans zullen bestellingen geplaatst voor 12:00 uur op deze dagen nog meegaan met de bezorger. Fietskoeriers bezorgt je pakket de volgende dag (dus dinsdag, donderdag en zaterdag).

Mocht er voor je gevoel iets mis gaan met de bezorging, stuur dan een e-mail naar [email protected] met vermelding van je ordernummer.

 

Verzendkosten

Wij rekenen €5,95 voor verzending binnen Nederland. In het magazijn wordt bepaald of iets met een brievenbuspakketje of als pakket verstuurd kan worden. In beide gevallen ontvang je een track en trace code van Fietskoeriers.

Verzending binnen Nederland boven €75,00 is gratis. Vink deze optie aan in je winkelwagentje zodra je boven €75,- hebt besteld.

België
Wij rekenen €9,00 voor verzending naar België.

Verzending naar België boven €150,00 is gratis. Vink deze optie aan in je winkelwagentje zodra je boven €150,- hebt besteld.

Indien u ergens anders woont dan in Nederland of België kunt u contact met ons opnemen of kiezen voor de ‘Europa’ optie.

 

Afhalen in Schiedam

Het afhalen van bestellingen in Schiedam is nog niet mogelijk. Een uitzondering geldt voor grote, zware artikelen die niet verzonden kunnen worden.

 

Over de verzending bij Dyona

Dyona verzendt met bewustzijn voor de natuur in samenwerking met Fietskoeriers. Pakketten van Dyona worden met zorg en aandacht ingepakt door gebruik te maken van duurzaam verpakkingsmateriaal. Wil je meer lezen over de manier van werken bij Dyona? Klik dan hier.

 

Beschadigd of verkeerd artikel ontvangen?

Mocht er onverwacht iets mis zijn gegaan met je bestelling, omdat je een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen? Stuur dan uiterlijk 2 dagen na ontvangst een e-mail naar [email protected]. Stuur altijd een foto mee, zodat gelijk zichtbaar is wat het probleem is. Er wordt gezorgd dat er zo snel mogelijk een passende oplossing komt.

 

Retour

Wanneer je het ontvangen artikel niet wilt houden, dien je binnen 14 dagen contact op te nemen met Dyona door een e-mail te sturen naar [email protected]
Wacht met het opsturen van het artikel tot je een reactie hebt ontvangen.
De verzendkosten en het verzendrisico voor retourzendingen zijn voor rekening van de klant.

Het retouradres van Dyona is:
Dyona – Retouren
Willem Barentszstraat 29
3124LC Schiedam

Als de retour in goede orde is ontvangen en het artikel in goede staat verkeerd, wordt het retourbedrag binnen 14 dagen na ontvangst teruggestort. Kosten voor onvoldoende gefrankeerde zendingen worden in mindering gebracht op het retourbedrag.

Afgeprijsde artikelen, verassingsdoosjes en op maat gemaakte bestellingen kunnen niet geretourneerd worden.