Verzending

Dyona verzendt pakketten naar Nederland en België met PostNL. Voor iedere bestelling ontvang je een track en trace code van PostNL – MyParcel. Hiermee kun je jouw pakketje en het verwachte aflevermoment goed volgen.

Levertijd

  • Bestellingen gedaan op werkdagen voor 12.00u, worden dezelfde dag verzonden. Bestellingen na dit tijdstip worden de dag erop verzonden.
  • PostNL bezorgt pakketten doorgaans de volgende werkdag en uiterlijk binnen 2 werkdagen. Voor brievenbuspakjes geldt hetzelfde, echter bezorgt PostNL deze niet op maandagen. Helaas heeft Dyona geen invloed op de leverkwaliteit van PostNL.
  • Mocht er voor je gevoel iets mis gaan met de bezorging en wacht je al langer dan 3 werkdagen op je pakketje? Stuur dan een e-mail naar shop@dyona.nl met vermelding van je ordernummer.
  • In de piekperiode (rond Black Friday tot aan de kerst) is de ervaring dat vertragingen bij PostNL vaker voorkomen. Houd hier dus rekening mee en bestel tijdig.

Verzendkosten: gratis boven €60 in Nederland, boven €90 in België

  • Nederland: De bijdrage voor verzending zijn €5,95 binnen Nederland. In het magazijn wordt bepaald of iets met een brievenbuspakketje of als pakket verstuurd kan worden. In beide gevallen ontvang je een track&trace code. Verzending binnen Nederland boven €60,00 is gratis. Dit wordt automatisch zichtbaar in je winkelmandje.
  • België: Wij rekenen €8,75 voor verzending naar België. Bestellingen naar België worden altijd als pakket verstuurd. Je ontvangt een track en trace code waarmee je het pakket en het verwachte aflevermoment kunt volgen. Verzending naar België boven €90,00 is gratis.

Afhalen in Den Haag

  • Het afhalen van bestellingen in Den Haag is niet mogelijk. Een uitzondering geldt voor grote, zware artikelen die niet verzonden kunnen worden. Dit staat bij het product vermeld.

 

Retouren

Retourproces

  • Mocht er onverwacht iets mis zijn gegaan met je bestelling, omdat je een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen, laat het ons dan weten. Samen zorgen we voor een passende oplossing.
    • Stuur uiterlijk 2 werkdagen na ontvangst een e-mail naar shop@dyona.nl.
    • Vermeld in de mail het bestelnummer, wat er mis is met de bestelling en jouw contactgegevens.
    • Stuur ook altijd duidelijke foto’s mee, zodat gelijk zichtbaar is wat het probleem is.
  • Wanneer je het ontvangen artikel niet wilt houden, dien je binnen 14 dagen contact op te nemen met Dyona.
    • Stuur e-mail te sturen naar shop@dyona.nl.
    • Vermeld in de mail dat het om een retour gaat, het bestelnummer en jouw contactgegevens.
    • Wacht met het opsturen van het artikel tot je een reactie hebt ontvangen.
  • Zorg er voor dat je artikelen goed en stevig verpakt voordat je het retour stuurt.
  • De verzendkosten en het verzendrisico voor retourzendingen zijn voor rekening van de klant.

Terugbetaling

  • Als de retour in goede orde is ontvangen en het artikel in goede staat verkeerd, wordt het retourbedrag binnen 14 dagen na ontvangst teruggestort.
  • Kosten voor onvoldoende gefrankeerde zendingen of beschadigde zendingen worden in mindering gebracht op het retourbedrag.

Retouradres

Het retouradres van Dyona is:
Dyona – Retouren
Oeverwallaan 81
2498 BW Den Haag

Uitgesloten van retourneren

  • Afgeprijsde artikelen, mystery boxes, adventskalenders en op maat gemaakte bestellingen kunnen helaas niet geretourneerd worden.

 

Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen? Kijk dan ook eens bij de veelgestelde vragen.

De waardering van www.dyona.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.6/10 gebaseerd op 2239 reviews.